ONE Marketing hjælper Viaplay med ny løsning – In Product Communication

En af de største udfordringer for virksomheder i dag er at kommunikere relevante budskaber ud til deres kunder på en let og hurtig måde. Gennem forskellige kanaler som nyhedsbreve og sociale medier, er det muligt at ramme en større mængde af brugere på en gang. Men tit oplever virksomheder, at folk ikke læser deres nyhedsmail eller posts, og derfor får deres kommunikation ikke den ønskede effekt.
Med Viaplay’s brugerskare er der rigtig mange kunder med mange forskellige interesser, som alle er unikke for Viaplay.

Viaplay ønsker hele tiden at forbedre deres kunders brugeroplevelse og derfor har de dette forår, med stor succes, integreret et nyt Marketing Automation Tool via Portait Dialogue på deres egen platform.
Denne nye løsning vil gøre det muligt at sende personlige beskeder ud til deres kunder gennem relevante kanaler og på de mest relevante tidspunkter. Der vil informeres om blandt andet nye serier eller nye tilbud, og det vil være tilgængeligt på både iOS, Android, desktop og TV. Dette kommer ikke kun Viaplay til gavn, men også brugerne.

Mange brugere ved måske ikke, at de faktisk kan få 2 måneders gratis prøveperiode hos Viaplay og mange brugere ved måske heller ikke, hvilken genre de skal søge på, når de vil se en ny film eller serie. Viaplay’s nye løsning gør det muligt at indhente informationer om den enkelte bruger og komme med personlige forslag til film eller serier, ud fra andre sete film eller serier. På den måde kan Viaplay øge brugeroplevelsen, fordi kommunikationen er personlig.
Hos ONE Marketing er vi glade for at kunne imødekomme Viaplay’s ønske om at kommunikere direkte til deres brugere, uden at skulle sende mail og sms’er til dem, men i stedet henvende sig direkte til den enkelte bruger på det mest relevante tidspunkt.

2018-03-27T23:16:20+00:00