fbpx
Nyheder2019-01-02T14:28:21+01:00

API-data bidrager til øget personalisering i Trygs kommunikation

marts 1st, 2018|Categories: Nyheder|

Kort fortalt Forsikringsselskabet Tryg ønskede at effektivisere kommunikationen til eksisterende og potentielle kunder ved at indsamle relevante og aktuelle data og dermed få iværksat kunde- og lead-håndtering med en højere grad af genkendelighed [...]

DR Koncerthuset og ONE Marketing præsenterer robot til personalisering af e-mail udsendelser på IBM Watson Summit Denmark

november 17th, 2017|Categories: Nyheder|

Udfordring ” Med over fire hundrede meget forskellige koncerter om året har vores udvikling fra udsendelse af generiske nyhedsbreve til segmenterede nyhedsbreve givet rigtig gode resultater. Vi ønsker dog at gå skridtet videre [...]

ONE Marketing hjælper Viaplay med ny løsning – In Product Communication

juni 30th, 2017|Categories: Nyheder|

Kort fortalt Viaplay ønskede at øge deres relevans hos brugerskaren ved at kommunikere direkte til den enkelte bruger på det mest relevante tidspunkt. Ved at implementere ’In Product Communication’ i Viaplays kommunikation, har [...]